Hoe kom ik bij de app Outlook (new) van de melding 'Toegang geweigerd' af?

Jan C. vraagt:

Mijn nieuwe laptop is voorzien van de app Outlook (new). Ik kan de app openen maar bij het openen van berichten en mappen krijg ik de melding Toegang geweigerd. Kunt u mij adviseren hoe ik dit kan oplossen?

Outlook (new): Toegang geweigerd

Antwoord:

Waar dit probleem door wordt veroorzaakt, is niet helemaal duidelijk. Het blijkt echter meestal wel op te lossen door een Windows Hello-pincode voor het gebruikersaccount in te stellen (via Instellingen > Accounts > Aanmeldingsopties). Als dat niet helpt dan kan je de app altijd nog opnieuw instellen of zelfs opnieuw installeren. Dit gaat via Instellingen > Apps > Geïnstalleerde apps, de drie puntjes bij de app Outlook (new), optie Geavanceerde opties, knop Herstellen (of de knop Opnieuw instellen om opnieuw te installeren).

Instellingen > Apps > Geïnstalleerde apps > Outlook (new) > Geavanceerde opties > knop Herstellen/knop Opnieuw instellen

© 2001-2024 - - SchoonePC - Rotterdam - Privacyverklaring